- Løse kabler
- Max strøm totalt 1,5A
- Max motorstrøm 1A
- 4 funksjonsutganger à max 0,3A
- mål ca. 21,8×17,2x4mm
Standard lokomotivdekoder for DC-motorer anbefalt nominell størrelse: H0 Mål: ca 21,8 x 17,2 x 4 mm
maks totalstrøm: 1.500 mA
Motor kontroll Motortype: DC-motor, kjerneløs motor, høyytelsesmotor (Märklin)
Motorstrøm: 1000mA maks
Lastkontroll: ja, lastkontrollparametere kan justeres PWM-periode: 28KHz
Hastighetskarakteristikk: lineær (innstilling av start-, midt- og maksimalhastighet) eller individuell karakteristikk (i 28-hastighetsmodus)
Akselerasjon og bremseforsinkelse: programmerbar separat, kan byttes med en funksjonstast
digitale formater DCC + MM: ja (automatisk formatgjenkjenning)
mfx: nei
Selectrix: nei
Programmering: DCC: Innstilling av CV-er (direkte programmering på programmeringssporet, DCC-kompatibel) eller POM (programmering på hovedspor = hovedsporprogrammering)
MM: Registrer deg
POM-oppdatering: nei
Adresseområde: DCC: 127 eller 10 239 | MM: 255
Antall hastighetsnivåer: DCC: 14, 28 eller 128 MM: 14
tilbakemeldingsformater RailCom: ja RailCom pluss: nei mfx: nei
Koblingsutganger (funksjonsutganger) Antall koblingsutganger: 4, maks strøm per utgang: 300 mA
Funksjonskartlegging: ja, ifølge RCN-227 Funksjonstaster: DCC: F0 – F28 | MM: F0 – F4
Effekter av svitsjeutgangene: Retningsavhengig giring skiftelys Blinkende og vekslende blinking, blinkefrekvens kan stilles inn separat for hver utgang invertert veksling dimming Sparke Programmering for anleggsdrift Programmering for analog drift
Servoutgang: nei
lydfunksjoner Integrerte grunnlyder: nei
Kjørelyd: nei
SUSI-grensesnitt: nei
bytte innganger Antall svitsjeinnganger: 1
Tilkobling for reservekondensator eller bufferkrets Styreledning for bufferkrets i henhold til RCN 530 (bytter til jord), for eksempel for USV-mini tilkobling
Støttekondensator: Kapasitet: 100 til 470 µF | Dielektrisk styrke: > 35V
Automatiserte prosesser skiftefunksjon. Ved veksling til skiftegir (reduksjon av hastighet med ca. 50%) kan du samtidig (med samme funksjonstast) sluttsignalet for den aktive kjøreretningen slås av og de tredoble frontlysene må være slått på på begge sider.
Diverse Analog drift: ja. Egnet for permanent analog drift. Automatisk analog deteksjon.
Overbelastningsbeskyttelse: ja